Liga Cs 1.6 5vs5

Cs 1.6 5vs5


#1 2009-10-07 19:28:10

padrino

Administrator

Zarejestrowany: 2009-10-06
Posty: 11
Punktów :   

Regulamin !!!

1.# Mecze
1a. W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR12 dwie mapy wybrane przez klany.
1b. Mecze 1/4 i 1/2 ,  finałowy oraz mecz o 3 miejsce zostaje rozegrany systemem BO3, czyli 3 mapy (2 klanów oraz jedna wybrana przez admina ligi) grane systemem MR15. Nie liczy się tu ilość zdobytych punktów, lecz wygrane mapy. Wynik podajemy przykładowo: 2:0 / 2:1

2.# Punktacja
2a. Faza grupowa:
Wygrana - 3 pkt.
Remis - 1 pkt .
Porażka - 0 pkt.


3. # Mapy
3a. Faza grupowa:
de_dust2, de_nuke, de_tuscan, de_inferno, de_train , de_cbble , de_cpl_mill
3b. Faza Play OFF:
de_dust2, de_nuke, de_inferno, de_train de_tuscan

4. # Cheaty

4a. Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry są ZABRONIONE ! Za użycie cheat'u drużyna dostaje automatycznego bana w lidze.

4b. Używanie bugów na mapach jest zabronione i będzie karane utratą 3 rund (od jednego buga).

5. # Skrypty
5a. Nie wolno używać takich skryptów takich jak:
* no recoil
* bunnyhop
* burst fire
* 180 turn script
* awp fast zoom script

Za użycie jakiegokolwiek skyptu -5 rundy dla drużyny.

6. # Gracze
6a. Każdy gracz może grać w jednym zespole do końca ligi! Dozwolone jest zapisanie tylko 8 graczy (5 + 3 rezerwa)
6b. Dopisywanie graczy po starcie ligi jest możliwe tylko w fazie grupowej, z wyprzedzeniem do 8h, czyli – zapisać gracza można tylko 8h przed meczem a nie na ostatnią chwilę.
6c. Dodawanie graczy w fazie play-off jest zabronione.
6d. Kazdy Team wyznacza snajpera do ligi AWP 1vs1

7. # Konfiguracja serwera
7a. Serwer na którym rozgrywany ma być mecz musi być odpowiednio skonfigurowany czyli "cfg esl mr12/mr15" lub „cfg cb”. Jeśli serwer gospodarza nie będzie odpowiednio skonfigurowany drużyna gospodarza przegrywa mecz w/o. Dozwolone jest ustawienie opcji mp_fadetoblack 0.

8. # W/O
8a. Gdy nie będzie kontaktu z jednym klanem do godziny startu meczu, automatycznie klan nie stawiający się przegrywa walkowerem. Gdy tak się stanie, proszę pisac na forum w temacie tego meczu. Mam nadzieje że takich sytuacji bedzie jak najmniej.
8b.Jezeli podczas meczu jakis klan wyjdzie z servera podczas meczu jest to automatyczne w/o
8c.
9. # HLTV / Dema
9a. Na każdym meczu powinno być HLTV.

9b. Gdy na meczu z jakiegoś uzasdanionego powodu nie będzie HLTV, to trzeba nagrywać demka po przez record. Demek nie trzeba dostarczać , chyba że drużyna przeciwna poprosi o nie. Można poprosić o demka 3 graczy godzinę po zakończeniu meczu. Jeśli drużyna poproszona o demka nie dostarczy ich w wyznaczonym terminie przegrywa wygrany mecz. Na dostarczenie demek drużyna ma 24h ! Nie będzie żadnych wyjątków !

9c. Po kazdym meczu na forum musi zostac umieszczone HLTV badz DEMA w przypadku braku HLTV mecz powtorzony badz w.o dla klanu ktory byl gosciem na serwerze
9d. Na meczu Finalowym Admin Ligi ma prawo siedziec na spect.
9e. Jezeli CL ktoregos z klanow bedzie zyczyl sobie aby na meczu byl admin ligi trzeba to zglosic 1 dzien wczesniej i admin ligi bedzie widoczny na spect.

10. # Zachowanie graczy
10a. Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów. Traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, 1 pkt. karne i Ostrzeżenie, 2 żółte kartki są równoważne wyrzuceniem z ligi).

10b. Nie wolno używać przekleńst w stronę drużyny przeciwnej podczas wystartowaniu meczu (tzn. po napisie LIVE piszemy wyłącznie na team_say)

11. # Serwer
Jak ktos nie ma serwera to napisac do jakiegos klanu czy pozyczy albo admina strony jak bedziemy mieli

12. # Czas podawania wyników meczy
12a. Wyniki meczy grupowych jak i meczy poza grupowych TRZEBA wpisać na forum w odpowiedni temacie odrazu po zakończeniu meczu. Nie zapisanie wyniku przez obie drużyny w ten sam dzień kiedy odbywają się mecze traktuje mecz jako remis i dziele pkt. Czas na napisanie wyników meczy grupowych wynosi 2 godziny.
12b. Wyniki meczów fazy play off podajemy od razu po zakończeniu meczu.

13. # Pierwszeństwo w zapisach

13.b Warunki aby dany klan był zapisany w pierwszej kolejności to:
1. Klan non-steam + serwer
1. Klan steam + serwer steam/ns
2. Klan non-steam

14. # Clan Leader każdego klanu

14a. Każdy CL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na stronie.

14b. Posty pisane przez nie zarejestrowanych userów na temat meczu będą automatycznie kasowane lub lekceważone.

15. # Dyskusje
15a. Każda dyskusja z adminem jak i zachowanie wobec niego może być karane pkt karnymi! Pamiętaj, że każda decyzja ADMINA jest niepodważalna i nie ulega dyskusji na forum!

16. # Media z meczu
16a. W poście meczu umieszczone musi być :
- dema/hltv nalezy wrzucic na forum zawsze


17 . # Spóźnienia
17a. Dozwolone jest spóźnienie się team'u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5.

18. # Reconnect'y

18a. Nie dozwolone jest robienie reconnect'ow bez żadnej przyczyny. Jedynie możliwe jest zrobienie reconnect'a z wyjaśnionej przyczyny - chwilowe rozłączenie internetu, błąd cs, co musi być potwierdzone screen'em.

17 . # Nagrody
Nagradzane są pierwsze trzy lokaty
1. serwer ventrilo 10 slotow na 6 miesiacy
2. serwer ventrilo 10 slotow na 3 miesiace
3. serwer ventrilo 10 slotow na 1 miesiac

17 . # Wpisowe

18a. Każda druzyna, ktora zglasza sie do udziału w turnieju , zobowiazana jest wplacic wpisowe. Wpisowe wplacamy sms'em. Koszt sms'a to ok. 3zł + Vat (0.66zł) od DRUZYNY . Treść sms'a oraz numer podam osobiście każdej drużynie na GG.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.etikrakow.pun.pl www.prawopole.pun.pl www.bwc.pun.pl www.motocykliscilipno.pun.pl www.grotrecon.pun.pl