√1.# Mecze
1a. W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR12 dwie mapy wybrane przez klany.
1b. Mecze 1/4 i 1/2 , finałowy oraz mecz o 3 miejsce zostaje rozegrany systemem BO3, czyli 3 mapy (2 klanów oraz jedna wybrana przez admina ligi) grane systemem MR15. Nie liczy się tu ilość zdobytych punktów, lecz wygrane mapy. Wynik podajemy przykładowo: 2:0 / 2:1
2.# Punktacja
2a. Faza grupowa:
Wygrana - 3 pkt.
Remis - 1 pkt .
Porażka - 0 pkt.
3. # Mapy
3a. Faza grupowa:
de_dust2, de_nuke, de_tuscan, de_inferno, de_train , de_cbble , de_cpl_mill
√ 3b. Faza Play OFF:
de_dust2, de_nuke, de_inferno, de_train de_tuscan
4. # Cheaty
4a. Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry są ZABRONIONE ! Za użycie cheat'u drużyna dostaje automatycznego bana w lidze.4b. Używanie bugów na mapach jest zabronione i będzie karane utratą 3 rund (od jednego buga).
5. # Skrypty5a. Nie wolno używać takich skryptów takich jak:* no recoil
* bunnyhop
* burst fire
* 180 turn script
* awp fast zoom scriptZa użycie jakiegokolwiek skyptu -5 rundy dla drużyny.6. # Gracze6a. Każdy gracz może grać w jednym zespole do końca ligi! Dozwolone jest zapisanie tylko 8 graczy (5 + 3 rezerwa)6b.
Dopisywanie graczy po starcie ligi jest możliwe tylko w fazie grupowej, z wyprzedzeniem do 8h, czyli – zapisać gracza można tylko 8h przed meczem a nie na ostatnią chwilę.6c. Dodawanie graczy w fazie play-off jest zabronione.
√6d. Kazdy Team wyznacza snajpera do ligi AWP 1vs17. # Konfiguracja serwera7a. Serwer na którym rozgrywany ma być mecz musi być odpowiednio skonfigurowany czyli "cfg esl mr12/mr15" lub „cfg cb”. Jeśli serwer gospodarza nie będzie odpowiednio skonfigurowany drużyna gospodarza przegrywa mecz w/o. Dozwolone jest ustawienie opcji mp_fadetoblack 0.√8. # W/O8a. Gdy nie będzie kontaktu z jednym klanem do godziny startu meczu, automatycznie klan nie stawiający się przegrywa walkowerem. Gdy tak się stanie, proszę pisac na forum w temacie tego meczu. Mam nadzieje że takich sytuacji bedzie jak najmniej.8b.Jezeli podczas meczu jakis klan wyjdzie z servera podczas meczu jest to automatyczne w/o8c. 9. # HLTV / Dema
9a. Na każdym meczu powinno być HLTV.9b. Gdy na meczu z jakiegoś uzasdanionego powodu nie będzie HLTV, to trzeba nagrywać demka po przez record. Demek nie trzeba dostarczać , chyba że drużyna przeciwna poprosi o nie. Można poprosić o demka 3 graczy godzinę po zakończeniu meczu. Jeśli drużyna poproszona o demka nie dostarczy ich w wyznaczonym terminie przegrywa wygrany mecz. Na dostarczenie demek drużyna ma 24h ! Nie będzie żadnych wyjątków !9c. Po kazdym meczu na forum musi zostac umieszczone HLTV badz DEMA w przypadku braku HLTV mecz powtorzony badz w.o dla klanu ktory byl gosciem na serwerze9d. Na meczu Finalowym Admin Ligi ma prawo siedziec na spect.9e. Jezeli CL ktoregos z klanow bedzie zyczyl sobie aby na meczu byl admin ligi trzeba to zglosic 1 dzien wczesniej i admin ligi bedzie widoczny na spect.10. # Zachowanie graczy
10a. Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów. Traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, 1 pkt. karne i Ostrzeżenie, 2 żółte kartki są równoważne wyrzuceniem z ligi).
10b. Nie wolno używać przekleńst w stronę drużyny przeciwnej podczas wystartowaniu meczu (tzn. po napisie LIVE piszemy wyłącznie na team_say)
11. # Serwer
Jak ktos nie ma serwera to napisac do jakiegos klanu czy pozyczy albo admina strony jak bedziemy mieli12. # Czas podawania wyników meczy
12a. Wyniki meczy grupowych jak i meczy poza grupowych TRZEBA wpisać na forum w odpowiedni temacie odrazu po zakończeniu meczu. Nie zapisanie wyniku przez obie drużyny w ten sam dzień kiedy odbywają się mecze traktuje mecz jako remis i dziele pkt. Czas na napisanie wyników meczy grupowych wynosi 2 godziny.12b. Wyniki meczów fazy play off podajemy od razu po zakończeniu meczu.
13. # Pierwszeństwo w zapisach13.b Warunki aby dany klan był zapisany w pierwszej kolejności to:
1. Klan non-steam + serwer
1. Klan steam + serwer steam/ns
2. Klan non-steam
14. # Clan Leader każdego klanu14a.
Każdy CL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na stronie.14b. Posty pisane przez nie zarejestrowanych userów na temat meczu będą automatycznie kasowane lub lekceważone.15. # Dyskusje15a. Każda dyskusja z adminem jak i zachowanie wobec niego może być karane pkt karnymi! Pamiętaj, że każda decyzja ADMINA jest niepodważalna i nie ulega dyskusji na forum!16. # Media z meczu16a. W poście meczu umieszczone musi być :
- dema/hltv nalezy wrzucic na forum zawsze17 . # Spóźnienia17a. Dozwolone jest spóźnienie się team'u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5.
18. # Reconnect'y18a. Nie dozwolone jest robienie reconnect'ow bez żadnej przyczyny. Jedynie możliwe jest zrobienie reconnect'a z wyjaśnionej przyczyny - chwilowe rozłączenie internetu, błąd cs, co musi być potwierdzone screen'em.17 . # NagrodyNagradzane są pierwsze trzy lokaty
1. serwer ventrilo 10 slotow na 6 miesiacy
2. serwer ventrilo 10 slotow na 3 miesiace
3. serwer ventrilo 10 slotow na 1 miesiac
17 . # Wpisowe18a. Każda druzyna, ktora zglasza sie do udziału w turnieju , zobowiazana jest wplacic wpisowe. Wpisowe wplacamy sms'em. Koszt sms'a to ok. 3zł + Vat (0.66zł) od DRUZYNY . Treść sms'a oraz numer podam osobiście każdej drużynie na GG.